دانلود بازی خاطرات عمارت - Manor Memoirs

دانلود بازی خاطرات عمارت - Manor Memoirs,دانلود بازی خاطرات عمارت,دانلود بازی دخترانه,دانلود بازی فکری,دانلود بازی دخترانه برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم,

دانلود بازی خاطرات عمارت Manor Memoirs

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی خاطرات عمارت - Manor Memoirs

دانلود بازی خاطرات عمارت - Manor Memoirs

دانلود بازی خاطرات عمارت - Manor Memoirs

Manor Memoirs عنوان بازی جالبی در ژانر فکری و Time Management برای کامپیوتر محسوب می شود و توسط کمپانی Big Fish Games در سال ۲۰۱۴ به انتشار رسیده است. داستان در مورد دختر نویسنده ای به اسم Scarlet بوده که برای به یاد آوردن ایده های جدید، تصمیم می گیرد تا به عمارت زیبا و قدیمیشان سفر کند ولی به محض رسیدن به آن جا شوکه می شود!

همه چیز در این مکان از بازی Manor Memoirs به هم ریخته و وسایل مختلفی گم شده اند که پیدا کردنشان کار آسانی نیست. به این شخصیت دوست داشتنی کمک کنید تا همه چیز را به حالت عادیش برگرداند و سپس در شغل نویسندگیش فعالیت هایی داشته باشد. با توجه به این که اکثریت لوازم از جایشان تکان خورده اند، باید از صفر شروع کنید. بدین معنی که ابتدا به تمیز کردن اتاق ها بپردازید و سپس وسایل های خانگی را در جای معینشان قرار دهید.

بازی خاطرات عمارت دارای حالتی Hidden Object نیز می باشد و در برخی از مراحل باید دنبال سرنخ هایی برای حل کردن معماها باشید. قبل از آمدن شما به این عمارت در Manor Memoirs اتفاقات مشکوکی رخ داده اند که باعث این به هم ریختگی شده اند. به دنبال علل این اتفاق باشید و با در کنار هم قرار دادن سرنخ های کوچک به جواب های کلی برسید. طراحی محیط و اتفاق ها در این بازی به خوبی انجام شده اند و شاهد رنگبندی بسیار زیبا و چشم نوازی در تمامی بخش ها می باشیم. داستان کوتاه ولی جذابی هم برای این عنوان نوشته شده که از همان ابتدای کار در جریان آن قرار خواهید گرفت. گرافیکی متوسط ولی زیبا در بازی Manor Memoirs وجود دارد و گیم پلی ساده اما اعتیاد آوری برای بازی خاطرات عمارت طراحی شده تا بازیکنان و دوستداران این سبک را تا ساعت های متوالی سرگرم کند.

 

حجم فایل : 296.97 مگابایت

 

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد