دانلود بازی یادگار سرنوشت - Relics of Fate

دانلود بازی یادگار سرنوشت - Relics of Fate,دانلود بازی یادگار سرنوشت,دانلود بازی یادگار سرنوشت Relics of Fate,دانلود بازی دخترانه,دانلود بازی معمایی,دانلود بازی ماجراجویی,دانلود بازی کم حجم دخترانه برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم معمایی,دانلود بازی دخترانه کم حجم,دانلود بازی فکری,بازی یادگار سرنوشت - Relics of Fate,

دانلود بازی یادگار سرنوشت Relics of Fate

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی یادگار سرنوشت - Relics of Fate

دانلود بازی یادگار سرنوشت - Relics of Fate

دانلود بازی یادگار سرنوشت - Relics of Fate

Relics of Fate نام بازی سرگرم کننده ای در ژانر Hidden Object از کمپانی Big Fish Games برای کامپیوتر به حساب می آید که در سال 2011 به انتشار رسیده است. داستان مربوط به فردی به اسم Jack Macey بوده که به طور غافل گیرانه ای توسط فرد تبهکاری گروگان گرفته می شود و هیچ سرنخی از خود به جای نمی گذارد. حال همه چیز بر عهده دخترش یعنی Penny گذاشته شده است.

او باید در طول بازی Relics of Fate به دنبال سارق پدرش برگردد و این شما هستید که به جای او ایفای نقش خواهید کرد. لوازم مورد نیاز از جمله چراغ قوه، کیف کمک های اولیه و از این قبل موارد را در کوله پشتیتان جمع آوری کنید تا به ماجراجویی خطرناکی بروید و معماهای موجود را حل کنید. در صحنه گروگان گیری حضور پیدا کنید، بلکه بتوانید سرنخ کوچکی از مجرم بیابید و به هدف اصلیتان برسید. دقیق و با سرعت عمل کار کنید و به وقتتان ارزش بدهید.

تمامی سعیتان را بکنید تا در اسرع وقت بتوانید به پدرتان کمک کنید، در غیر این صورت امکان کشته شدن او به دست آن فرد شرور وجود دارد. نامه مشکوکی در دفتر اتاق پدر Penny در Relics of Fate گذاشته شده و با رموز خاصی نوشته شده است و نیاز به پیدا کردن معنی آن هم خواهید داشت. با دست یابی به مفهوم این نامه، راه های جدیدی به رویتان باز شده و از پیچیدگی معماها کمی کاسته خواهد شد. هم چنین بعد از ربوده شدن پدرتان، چندین شیء ارزشمند نیز به دنبال آن از دفتر کار برداشته شده است و این عمل باعث دشوارتر شدن کار برای گیمر می شود. علاوه بر این که برای پیدا کردن راه حال معماهای تلاش می کنید، مراقب جان خود در بازی Relics of Fate هم باشید. چون فردی که مرتکب این جرم سنگین شده، به دنبالتان می گردد!

 

 حجم فایل : 395.98 مگابایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد