دانلود بازی اتاق مرموز - The Room

دانلود بازی اتاق مرموز The Room,دانلود بازی اتاق مرموز,دانلود بازی اتاق مرموز The Room,دانلود بازی اتاق مرموز The Room برای کامپیوتر,دانلود بازی معمایی برای کامپیوتر,دانلود بازی معمایی,دانلود بازی معمایی سخت,دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر,دانلود بازی معمایی اتاق مرموز,

دانلود بازی اتاق مرموز - The Room

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی اتاق مرموز - The Room

دانلود بازی اتاق مرموز - The Room

دانلود بازی اتاق مرموز - The Room

The Room شاهکاری در سبک فکری و معمایی برای کامپیوتر به حساب می آید که در سال ۲۰۱۴ میلادی به دست کمپانی Fireproof Games برای Android و iOS نیز عرضه شد. زمانی که وارد یک اتاق مرموز می شوید، در به رویتان قفل می شوید. هیچ راه برگشتی ندارید و مجبور هستید سرنوشتتان را به دست معماهای موجود در این اتاق بسپارید.

انواع وسایل ستاره شناسی، کیمیاگری و آیتم های کلاسیک در بازی The Room وجود دارند که همگی آنان به کمکتان خواهند آمد. معماهای عجیبی برایتان طراحی می شوند و برای حل کردن برخی از آن ها حتی ساعت ها زمان نیاز خواهید داشت. بعضی از آنان در حدی پیچیده هستند که ممکن است قادر به پیدا کردن جوابش برای مدت طولانی نشوید. اما بعد از این که به پاسخ رسیدید، احساس بسیار خوبی خواهید داشت و به خود افتخار خواهید کرد!

همان طور که اشاره شد، این عنوان قبلا برای گوشی های هوشمند ساخته شده بود و حالا با کیفیت Full HD به PC آمده است. هم چنین تمامی آپدیت ها و رفع مشکلات The Room بر روی این نسخه پیاده سازی شده تا یک تجربه بی نقص برای کاربران به ارمغان بیاورد. هم چنین DLC مخصوصی برای نسخه کامپیوتری در نظر گرفته شده که ۲۰% به مقدار گیم پلی اضافه می کند. برای یافتن پاسخ هر معما باید سرنخ های کوچکی را از گوشه و کنار این اتاق جمع آوری کنید. سپس آنان را در کنار هم قرار دهید تا به یک جواب قطعی برسید. بازی The Room توانسته چندین جایزه Game of the Year را در زمان انتشار نسخه آی او اس و حتی اندروید به خود اختصاص دهد. هم چنین امتیاز ۱۰/۱۰ را بعد از انتشار ورژن PC در شبکه Steam توسط کاربران و کسانی که آن را تجربه کرده اند، به ثبت رسانده است.

 

حجم فایل: 561.12 مگابایت

 

پسورد فایل: www.freegames.ir

 

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 

این نظر توسط ab در تاریخ 1394/07/07 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

ab

لینک خرابشکلک
پاسخ : لینک سالمه چک شد هیچ مشکلی نداره دوست عزیز

این نظر توسط حـ ـامدی در تاریخ 1394/07/07 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

حـ ـامدی

در حال دان ....شکلک



شکلک


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد