دانلو بازی اتومبیل رانی حرفه ای - Juiced

دانلو بازی اتومبیل رانی حرفه ای Juiced,دانلو بازی اتومبیل رانی حرفه ای Juiced,دانلو بازی اتومبیل رانی حرفه ای,دانلو بازی اتومبیل رانی حرفه ای برای کامپیوتر,دانلود بازی ماشین برای کامپیوتر,دانلود بازی اتومبیل رانی برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم ماشین برای کامپیوتر,

دانلو بازی اتومبیل رانی حرفه ای Juiced

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلو بازی اتومبیل رانی حرفه ای - Juiced

دانلو بازی اتومبیل رانی حرفه ای - Juiced 

Juiced نام یکی از بازی های هیجان انگیز در ژانر ماشین سواری و Racing برای کامپیوتر می باشد که به دست کمپانی THQ در سال ۲۰۰۵ میلادی به انتشار رسیده است. مسابقات خیابانی در میان اتومبیل های قدرتمند آغاز شده و شما نیز به عنوان یکی از رانندگان در این رقابت های تنگاتنگ حضور دارید. ماشینتان را با پولی که در اختیار دارید، بخرید و تجهیزات داخلی آن را بهبود ببخشید.

سپس وارد اولین نبرد بین رانندگان در بازی Juiced شوید تا شانستان را برای برنده شدن و کسب پول مربوط به آن مرحله بیازمایید. بعد از این که با سیستم کنترلی و هدایت اتومبیل به خوبی آشنایی پیدا کردید، در مسابقه های رسمی با جوایز ارزنده نام نویسی کنید و خود را برای حضور در آن ها آماده سازید. از جمله نکات مهمی که باید در طول مسیرتان به آن توجه کنید، تعویض به موقع دنده و کاهش سرعت در پیچ های تند می باشد تا دچار تصادفات احتمالی نشوید.

بدون شک اگر با موانع سر راهتان برخورد کنید، از سایر رانندگان عقب تر خواهید افتاد و در نتیجه نمی توانید به مقام قهرمانی برسید. قابلیت آپگرید اجزای خارجی و داخلی ماشین در Juiced با جزئیات نسبتا بالایی طراحی شده و اگر به خوبی بتوانید امتیاز جمع آوری کنید، به قدرت بالایی از نظر موتور (Engine) دست پیدا خواهید کرد. البته بقیه قسمت ها هم نیازمند تغییر و افزایش سطح هستند ولی مهم ترین بخش مربوط به موتور می شود. اطلاعاتی نظیر میزان سرعت، دنده و شتاب در سمت چپ و پایین تصویر برایتان نشان داده می شوند تا با توجه به این اطلاعات در جاده ها و خیابان ها به رانندگی بپردازید. شاید بازی Juiced به خاطر قدیمی بودن، از گرافیک چنان زیادی بهره نبرد ولی گیم پلی آن به قدری جذاب بوده که باعث ساخته شدن نسخه دوم آن توسط سازندگان بعد از دو سال شده است.

 

حجم فایل : 260.75 مگابایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون
این نظر توسط aryan در تاریخ 1394/03/29 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

aryan

خرابه تو بازی میره میاد بیرون
پاسخ : بعضی از بازی ها به بعضی از سیستم عامل ها سازگار نیستند

این نظر توسط سامیار در تاریخ 1394/02/02 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

سامیار

خرابهههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ : دوست عزیز منظورتون از خرابه چیه اگه متظورتون لینک دانلوده مشکلی نداره اگه منظورتون بازی هست شاید مشکل از سیستم عامل شما باشه


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد