دانلود بازی بعد از میلاد ونیز - Anno 1404 Venice

دانلود بازی بعد از میلاد ونیز Anno 1404 Venice,دانلود بازی بعد از میلاد ونیز Anno 1404 Venice,دانلود بازی بعد از میلاد ونیز,دانلود بازی استراتژیک,دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر,دانلود بازی استراتژیک بعد از میلاد ونیز,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی استراتزیک کامپیوتر,

دانلود بازی بعد از میلاد ونیز Anno 1404 Venice برای کامپیوتر

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی بعد از میلاد ونیز - Anno 1404 Venice

دانلود بازی بعد از میلاد ونیز - Anno 1404 Venice

دانلود بازی بعد از میلاد ونیز - Anno 1404 Venice

Anno 1404 Venice آخرین نسخه از بازی بعد از میلاد ساخته شده توسط Ubisoft در سبک استراتژیک برای PC می باشد که با نام Dawn of Discovery هم شناخته می شود. همان طور که از اسم پیداست، داستان در به شش قرن پیش در شهر ونیز بر می گردد و باید حکومت این سرزمین زیبا را به مدت چند سال بر عهده بگیرید و تمامی تلاشتان را بکنید تا از نظر اقتصادی، اجتماعی و نظامی به سطح بالایی برسید.

در آخرین پچ از بازی Anno 1404 Venice که در شهر به ساخت و ساز می پردازید، باید تجارب قبلیتان را در شهرسازی به یاد بیاورید و برای شروع کار، ساختمان های اولیه را بنا کنید. سپس نوبت به ساختمان های مسکونی می رسد تا مردم و کارگرانتان جایی برای زندگی داشته باشند و از خطرات احتمالی نیز دور بمانند. با توجه به پیشرفت چشم گیر علم در این دوره، باید تمامی نیرویتان را به کار بگیرید تا چیز های جدیدی کشف یا اختراع کنید تا از این نظر هم در دنیا مطرح شوید.

به شهر های دیگر سفر کنید و هر ایده مناسبی که مشاهده کردید، در شهر خودتان نیز عملی سازید. مراقب دشمنان و چپاولگران در Anno 1404 Venice باشید، چون آنان نمی توانند پیشرفتتان را ببینند و دست به هر کاری می زنند تا مانع رشد و شکوفایی ونیز شوند. هم چنین این افراد مزدور به دنبال غارت و جمع آوری منابع از سایر کشور ها هستند و در صورتی که ارتش و سربازان مناسبی را تربیت نکنید، قادر به مقابله نخواهید بود. طراحی ساختمان ها و بنا های قدیمی و کلاسیک در این عنوان به خوبی انجام شده و از دیدن آن ها لذت خواهید برد. به هنگام جنگ در بازی Anno 1404 Venice باید حواستان را به خوبی جمع کنید تا دچار آسیب های جدی از نظر جانی یا مالی نشوید. از بهترین استراتژی ها و نقشه ها در نبرد ها استفاده کنید و تمام تواناییتان را به کار گیرید.

 
حجم فایل : 868.65 مگابایت
 
پسورد فایل : www.freegames.ir

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد