دانلود بازی پارک آبی - Waterpark Tycoon

دانلود بازی پارک آبی - Waterpark Tycoon,دانلود بازی پارک آبی,دانلود بازی پارک آبی برای کامپیوتر,دانلود Waterpark Tycoon,دانلود بازی های استراتژیک,دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر,دانلود بازی های دخترانه,دانلود بازی کامپیوتر با حجم کم,بازی پارک ابی,دانلود بازی استراتژیک پارک آبی - Waterpark Tycoon,بازی پارک آبی - Waterpark Tycoon,پارک آبی - Waterpark Tycoon,دانلود بازی های کم حجم استراتژیک,دانلود بازی های کامپیوتری,

دانلود بازی پارک آبی - Waterpark Tycoon برای کامپیوتر

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی پارک آبی - Waterpark Tycoon

دانلود بازی پارک آبی - Waterpark Tycoon

دانلود بازی پارک آبی - Waterpark Tycoon

Waterpark Tycoon بازی جذابی در سبک شبیه ساز برای سیستم عامل ویندوز با حجم بسیار مناسبیست و در سال 2014 توسط کمپانی Excalibur Publishing طراحی شده است. پارک آبی مورد علاقه تان را با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی در این بازی بنا کنید تا روزانه بیش از هزاران نفر برای بازدید و خوش گذرانی به این مکان مراجعه کنند و درآمد خوبی را از این راه کسب نمایید.

 

برای شروع بازی Waterpark Tycoon هزینه بسیار محدودی برایتان در نظر گرفته شده است تا کار های اولیه را برای به پا کردن این مکان تفریحی انجام دهید و سپس به گسترش آن بیاندیشید. در ابتدا نمی توانید از تمامی تجهیزات برای جذاب تر شدن پارک بهره ببرید، پس نیاز به سرمایه گذرای در بخش های مختلفی دارید تا در بلند مدت، سود کلانی را نسیبتان کند. با سود به دست آمده، وسایل و آیتم های جدیدی را بخرید تا مراجعه کنندگان بیشتری داشته باشید.

برای گسترش پارک آبیتان از نظر طولی و عرضی هم نیاز به صرف هزینه ای دارید و در مراحل بالاتر ممکن است تعداد بازدید کنندگان خیلی بیشتر از آن چیزی باشد که با یک مکان کوچک، پاسخ گوی آن ها باشید. علاوه بر این که چندین استخر را در قسمت های مختلفی از Waterpark Tycoon ایجاد می کنید، به فکر فضای سبز و کاشت درختان و گیاهان هم باشید. چون این عوامل باعث زیبا تر شدن پارک خواهند شد و امکان افزایش هزینه بلیط هم فراهم می گردد. سرسره های آبی غول پیکری را در چند نقطه به وجود بیاورید تا از دوردست هم نمایان شوند و جلب توجه کنند. افرادی که در بازی Waterpark Tycoon برای گذراندن اوقات فراغتشان به پارک شما مراجعه می کنند، توقعات زیادی دارند و باید امکانات زیادی را در کم ترین زمان ممکن در اختیارشان بگذارید تا از آن ها لذت ببرند و رضایت کامل داشته باشند.

 

حجم فایل : 98.59 مگابایت

پسورد فایل : www.freegames.ir 

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد