دانلود بازی کلوب فرمول یک - Fsoneclub

دانلود بازی کلوب فرمول یک - Fsoneclub,دانلود بازی کلوب فرمول یک,دانلود بازی کلوب فرمول یک - Fsoneclub برای کامپیوتر,دانلود بازی ماشین مسابقه ای برای کامپیوتر,دانلود بازی ماشین کم حجم برای کامپیوتر,دانلود بازی کامپیوتر کم حجم,دانلود بازی ماشین مسابقه ی فرمول یک,

دانلود بازی کلوب فرمول یک Fsoneclub

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی کلوب فرمول یک - Fsoneclub

دانلود بازی کلوب فرمول یک - Fsoneclub

دانلود بازی کلوب فرمول یک - Fsoneclub

Fsoneclub بازی پرهیجانی در سبک Racing ماشین های فرومل یک برای سیستم عامل ویندوز از کمپانی I.P.M محسوب میشود که در سال 2011 میلادی به انتشار رسیده است. وارد مسابقات فوق حرفه ای F1 در این بازی شوید و شانستان را برای برنده شدن یکی از کاپ های قهرمانی امتحان کنید. مهارت و سرعت، مهم ترین ویژگی هایی هستند که یک راننده موفق باید داشته باشد.

پس ابتدا در بازی Fsoneclub اتومبیل مناسبی را نسبت به بودجه خریداری کنید و بخش های مختلف آن را بهبود بخشید و راهی اولین مسابقه تان شوید. اگر بتوانید در اولین نبرد، رقیبتان را شکست دهید و زودتر از او به خط پایان برسید، امتیاز و جایزی ای به شما تعلق می گیرد و با استفاده از آن می توانید آیتم های مناسبی را از فروشگاه تهیه کنید. در قسمت Shop کار هایی از قبیل خرید ماشین، آیتم مربوط به آن، Upgrade اجزای داخلی یا خارجی، انجام می پذیرد.

قوانین فیزیکی و حرکات مرتبط به فیزیک ماشین، به خوبی در این بازی کار شده و جلوه های تصویری بسیار زیبایی در آن به کار گرفته شده است. لذت بخش ترین زاویه دوربینی که در Fsoneclub وجود دارد، زاویه داخل ماشین می باشد، بدین معنی که می توانید تمامی اجزای ماشین را به راحتی کنترل کنید و جاده را هم در تصویر مشاهده کنید. اطلاعاتی مهمی از جمله سرعت، دور موتور و شتاب در سمت چپ تصویر به نمایش گذاشته می شود. صحنه های سرعتی و فریم ریت ثابت بازی کلوب فرمول یک، از ویژگی های منحصر بفرد این عنوان می باشد که باعث برتری یافتن آن نسبت به عناوین هم سبک شدها است. البته گرافیک و کیفیت تصویری که در بازی Fsoneclub به همراه گیم پلی عالی و روان با توجه به حجم کم آن قابل مشاده است، بسیار مناسب بوده و نمی توان با بازی های جدید و پرحجم مقایسه نمود.

 

حجم فایل : 385.11 مگابایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 

 


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد