دانلود بازی آشپز خوشحال - Happy Chef

دانلود بازی آشپز خوشحال - Happy Chef,دانلود بازی آشپز خوشحال,دانلود بازی آشپز خوشحال دانلود بازی آشپز خوشحال Happy Chef,دانلود بازی دخترانه آشپز خوشحال,دانلود بازی دخترانه اشپز خوشحال,دانلود بازی کم حجم کامپیوتر دخترانه,دانلود بازی دخترانه,دانلود بازی کم حجم کامپیوتر,دانلود بازی مدیریتی دخترانه,

دانلود بازی دخترانه آشپز خوشحال - Happy Chef

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی آشپز خوشحال - Happy Chef

دانلود بازی آشپز خوشحال - Happy Chef

دانلود بازی آشپز خوشحال - Happy Chef

Happy Chef نسخه اول از بازی آشپز خوشحال برای کامپیوتر در سبک Dash یا مدیریتی به حساب می آید و به دست شرکت Nordcurrent در سال 2011 به انتشار رسیده است. سالن غذاخوری کوچکی را در قسمتی از شهر ایجاد کنید و چند نفر را برای به راه انداختن آن در بازی استخدام کنید. برای شروع، مقداری پول در دست دارید و می توانید شرایط اولیه را برای تبدیل شدن به یک رستوران ساده به وجود بیاورید.

پس از این که همه چیز را در بازی Happy Chef برای آمدن مشتریان آماده کردید، به هنر آشپزی اهمیت زیادی بدهید و هر درخواستی که مشتریان می دهند، در کم تر از یک دقیقه برایشان آماده کنید. اگر نارضایتی از سوی یک مشتری گزارش شود، هزینه بسیار کمی نسبت به قیمت اصلی به شما می پردازد و نوعی ضرر محسوب می شود. پس تمامی کارکنان در آشپزخانه یا بیرون از آن را هماهنگ کنید تا به سفارشات در اسرع وقت رسیدگی نمایید.

باید توجه داشته باشید که تنها غذا یا خوراکی که به مشتری می دهید، حائز اهمیت نبوده، بلکه از نظر ظاهری هم باید رستوران در سطح بالایی قرار بگیرد تا افراد با شخصیتی به شما مراجعه کنند. تنوع این افراد در Happy Chef نسبتا زیاد بوده، بدین معنی که در طول هر روزی کاری با کاراکتر های متفاوتی برخورد می کنید و هر یک از آنان، غذای مخصوصی را سفارش می دهند. از ظروف و لوازم ارزان قیمت برای سرویس دهی استفاده نکنید، چون باعث کم شدن ارزش رستوران می شوند. هر نوع توانایی در جذب مشتری دارید، در سطح شهر به نمایش بگذارید تا محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کنید و در نهایت، درآمد بالایی از این راه داشته باشید. درآمد حاصل شده را در دیگر جاهای غذاخوری، سرمایه گذاری کنید تا روز به روز، شاهد پیشرفت و گسترش رستورانتان در بازی Happy Chef باشید.

 

حجم فایل : 90.80 مگابایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 

 


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد