دانلود بازی حمل و نقل شهری - Logistics Company

دانلود بازی حمل و نقل شهری - Logistics Company,دانلود بازی حمل و نقل شهری,دانلود بازی حمل و نقل شهری Logistics Company,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر,دانلود بازی های کم حجم کامپیوتر,

دانلود بازی کم حجم حمل و نقل شهری

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی حمل و نقل شهری - Logistics Company

دانلود بازی حمل و نقل شهری - Logistics Company

دانلود بازی حمل و نقل شهری - Logistics Company

Logistics Company نام بازی سرگرم کننده ای در سبک Simulation یا شبیه ساز برای PC است که توسط شرکت rondomedia GmbH در سال 2014 روی استیم قرار گرفته است. شرکت حمل و نقل مورد نظرتان را در یکی از مناطق به وجود بیاورید و سفارشات مختلفی را از سرتاسر شهر دریافت نمایید. بعد از گرفتن سفارش مورد نظرتان، ماشین آلات حمل و نقلتان را به مکان مشخص شده ارسال کنید.

پس از این که به محیط کاریتان در بازی Logistics Company وارد شدید، مهارت های اولیه را در حمل وسایل سنگین نظیر کانیتر ها کسب کنید تا بتوانید به برترین شرکت در این زمینه تبدیل شوید. در ابتدا، پول نسبتا کمی داخل حساب کاربریتان وجود دارد و فقط می توانید یکی از ماشین های غول پیکر ارزان قیمت را برای شروع کار خریداری کنید. بعد از خرید تجهیزات مورد نیاز، ماموریت های اولیه را با موفقیت پشت سر بگذارید و درآمد خوبی از این راه به دست بیاورید.

با توجه به این که در اکثریت مواقع، وسایل گران قیمتی را جابجا می کنید، باید دقت بسیار بالایی در کارتان داشته باشید. در غیر این صورت مجبور به پرداخت جریمه در Logistics Company خواهید شد و ضرر های مالی متعددی به شرکتتان وارد خواهد شد. پس نهایت تلاشتان را بکنید تا کار ها به خوبی به پیش بروند و شاهد مشکل خاصی نباشید. به همین منظور، مراحلی برای آموزش وجود دارد که بازیکنان می توانند در آن تمرین کنند و مهارتشان را بیافزایند. سرمایه ای که بعد از اتمام هر کار نسیبتان می شود، برای روز های بعدی ذخیره کنید تا قادر به خرید ماشین آلات و تجهیزات کاری جدیدتری باشید. شعبه هایی از شرکتتان در بازی Logistics Company ایجاد کنید تا مشتریان سرمایه دار به سمتتان جذب شده و اعتماد کامل داشته باشند. در این صورت است که رونق چشم گیری در کارتان به وجود می آید.

 

حجم فایل : 148.60 مگابایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 

 


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد